بهترین شهر های کانادا
نوشته شده توسط : aplo

کشور کانادا بهترین مقصد برای مهاجران ایرانی است، چرا که مردم این کشور بسیار مهاجر پذیر بوده و به این اصل افتخار می کنند. از سوی دیگر وجود کامیونیتی های بزرگ ایرانی در کانادا کمک بزرگی به تازه واردان ایرانی است. در این مقاله به معرفی این کشور زیبا و ایالت های کانادا می پردازیم.

 معرفی کشور کانادا

کشور کانادا با مساحت ۹۹۸۴۶۷۰ کیلومتر مربع، پس از روسیه، دومین کشور وسیع جهان است. در این کشور پهناور تنها در حدود چهل میلیون نفر زندگی می کنند، در نتیجه تراکم جمعیت در کانادا کم و فاصله شهرها از یکدیگر نسبتا زیاد است. کانادا شمالی ترین کشور قاره ی آمریکا است که از شمال به اقیانوس منجمد شمالی، از شرق به اقیانوس اطلس، از غرب به اقیانوس آرام و از جنوب به کشور آمریکا منتهی می شود و تنها یک همسایه (ایالت متحده آمریکا) دارد.

پایتخت کانادا

برخلاف باور اشتباه اکثریت که تورنتو را پایتخت کانادا می دانند باید عرض کنم. اتاوا پایتخت کانادا است و تورنتو عنوان بزرگترین شهر کانادا را به خود اختصاص داده است… برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله تورنتو یا اتاوا مراجعه کنید.

کشور کانادا از ۱۰ استان (ایالت) و ۳ ناحیه (قلمرو) تشکیل شده که دارای دولت های محلی هستند و تحت حاکمیت مرکزی دولت فدرال می باشند. از نظر جغرافیایی کانادا به ۵ منطقه اصلی به نامهای  Atlantic، Prairies, North, Central و West Coast تقسیم شده است.

کشوری که بیش از ۸۲ درصد جمعیت آن از شرایط زندگی خود رضایت کامل دارند، کمترین میزان گزارش جرم و جنایت در دنیا را داراست و سیاست‌های جمعیتی خود را بر اساس مهاجرت نیروی انسانی متخصص و کارآمد چیده است.

کانادا برای ایرانی ها یکی از بهترین کشورهای جهان است از لحاظ سطح زندگی، ادامه تحصیل، ثبات، امنیت و برای داشتن زندگی توام با آرامش بهترین مقصد برای مهاجرت  می باشد.

ایالت و قلمروهای کانادا

کانادا، به عنوان یک کشور و حاکمیت مستقل در آمریکای شمالی، به لحاظ تقسیمات کشوری به سیزده بخش تقسیم شده است: ده استان و سه قلمرو. استان‌های آن عبارت‌اند از: 

انتاریو

بریتیش کلمبیا

مانیتوبا

نیوبرانزویک

نیوفاندلند و لابرادور

نوا اسکوشیا

آلبرتا

جزیره پرنس ادوارد

کبک

ساسکاچوان

سه قلمرو آن هم عبارت‌اند از: 

شمال غرب

نوناووت 

یوکان

در ادامه مطلب در سایت رسمی دفتر وکالت اپلو میتوانید اطلاعات کاملی در رابطه با بهترین شهرهای کانادا و نحوه ی مهاجرت به آنها را بدست آورید.

 





:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: